środa, 25 lutego 2015

Rozdział 13 Chrzest Lilly

  Tydzień później Michi wyszedł ze szpitala. Lekarz powiedział , że musi uważać na siebie i na swoje serce oraz musi przystopować z alkoholem , ponieważ to szkodzi jego sercu i następnym razem może się to dla niego skończyć tragicznie.
  Po wyjściu ze szpitala od razu pojechaliśmy do domu , aby przygotować się na chrzest naszej córeczki Lilly. Ja wzięłam ją na ręce i ubrałam w białą sukienkę , buciki oraz czapeczkę. Ja z Michim też musieliśmy się ubrać , dlatego na chwilę daliśmy Kamilowi Lilly pod opiekę. Gdy wszystko było już gotowe to pojechaliśmy do kościoła na tą piękną uroczystość.
  Chwilę później byliśmy już na miejscu. Chrzestnymi Lilly była moja siostra Klara , która przyjechała zza granicy , ponieważ tam pracuje i Didi. To właśnie on zapalił świeczkę ,a  ksiądz potem powiedział :
 - Lilly , ja Ciebie chrzczę w imię Ojca i Syna i Ducha Św. Amen.
 Oczywiście Lilly trochę płakała , gdy ksiądz ja polewał , ale potem przestała płakać. Kiedy msza się skończyła to ja z Michim oraz chrzestnymi i całą resztą gości poszliśmy do restauracji i tam wyprawiliśmy chrzciny naszej córeczki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz